malouse

Alla inlägg den 26 juni 2014

Av malouse.bloggplatsen.se - 26 juni 2014 22:22

Hej!
Idag är första dagen jag sover ensam i nya lägenheten.. Att jag sovit ensam innan jag flyttade ut känns inte alls så jobbigt som det gör nu. Då var jag ändå "hemma". Känner mig inte hemma här alls. Känns påtvingat, ensamt, jobbigt. Gick bra nu då en vän bott här sen dag 1 men nu är jag själv... Efter 6 år vet jag inte hur jag ska vara ensam. Kanske hade det känts bättre om jag var i en lgh som är min mer än 2 månader... Lever i kartonger nu, inte värt att packa upp. Är rätt deppig idag, känns väldigt tungt. Känner mig så himla vilsen med allt som hänt och händer. Vilsen, ensam och förvirrad. Och ingen förstår liksom, alls bara tycker att jag ska vara glad och lycklig. Men det är jag inte. Är sjukt ledsen men gråter inte hela tiden bara. Känner mig så tom.. Ett jobb och ett eget hem hade suttit fint nu. Att bara drivs runt här är inte alls bra för mitt psyke, grubblar för mkt över saker och ting. Suck..

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards