malouse

Direktlänk till inlägg 31 maj 2014

Dag 4

Av malouse.bloggplatsen.se - 31 maj 2014 01:07

Natten mellan dag 3 och 5 var hemsk. Vaknade hela tiden och kände hans doft från sänglakanen och tomheten från hans frånvaro och vetskapen om att vi aldrig mer kommer ligga sida vid sida.. Detta är ingen vanlig breakup även om dem också är svåra. Vi har levt ihop sen 2010. Vi har sovit med varandra i över 4 år. Det är som om någon bara slitit bort en del av mig. Jag känner mig inte hel. Känner mig inte ok alls. Vet inte vad jag ska svara på 'hur mår du idag', ja vad i helvete tror ni? Att jag skulle svara jo det är finemang eller? Jag bara gråter. Finns inget slut på det. Känns som att jag har en tung sten i bröstet. En kompis fick ut mig ikväll och det var jobbigt 85% av tiden. Tänkte bara på honom. Min älskade, underbara fina J. Jag saknar dig så mycket fastän det bara gått några dagar sen du gjorde slut. Fastän det bara var igår som du åkte och lämnade mig. Det känns som en evighet sen. Hur ska jag leva utan dig? Hur ska jag vara utan dig? Hur ska jag existera? Jag vill inte vara. Jag vill inte finnas. Jag orkar inte. Jag vill bara att du ångrar dig. Att du vill vara med mig igen.

Jag vill krama dig. Pussa dig. Hålla din hand. Känna din doft, din värme, din närvaro. Känna dig. Jag vill bara få vara med dig. Känna din kärlek. Höra dig viska att du älskar mig när vi somnar och vaknar. Jag vill ha tillbaka oss.

Detta är den svåraste dagen hittills. Det blir svårare per dag. Om det inte tar slut snart och stannar eller vänder så kommer jag inte klara mig ur det här.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av malouse.bloggplatsen.se - 26 juni 2014 22:22

Hej! Idag är första dagen jag sover ensam i nya lägenheten.. Att jag sovit ensam innan jag flyttade ut känns inte alls så jobbigt som det gör nu. Då var jag ändå "hemma". Känner mig inte hemma här alls. Känns påtvingat, ensamt, jobbigt. Gick bra nu...

Av malouse.bloggplatsen.se - 11 juni 2014 15:30

Nu var det ungefär en vecka sedan sist. Runt dag 10 eller 11 så började den värsta ångesten släppa något. Jag slutade faktiskt gråta precis då sista gången jag skrev och jag har liksom hittat på saker varje dag och varit ute och bara aktiverat mig. M...

Av malouse.bloggplatsen.se - 4 juni 2014 14:36

Missade visst dag 8 igår. Den spenderades i ångest och tårar som de tidigare dagarna. Han ringer och så men samtidigt vet jag ju att han kanske ringer mig pga dåligt samvete/jag är i hans lägenhet men henne ringer han för att han vill vara med henne....

Av malouse.bloggplatsen.se - 3 juni 2014 02:57

Gråtit mycket, pratat ett par timmar i telefon. Det finns en annan tjej med i bilden. Intresset för henne väcktes ute en kväll för drygt en månad sen och då intresset inte svalnat så gjorde han slut med mig. Han säger att ingen fysisk otrohet har ske...

Av malouse.bloggplatsen.se - 1 juni 2014 09:28

You know I gave you the world You had me in the palm of your hand So why your love went away I just can't seem to understand Thought it was me and you babe Me and you until the end But I guess I was wrong Don't want to think about it Don...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards