malouse

Direktlänk till inlägg 28 maj 2014

Dag 2

Av malouse.bloggplatsen.se - 28 maj 2014 10:16

Imorgon tidigt på morgonen lämnar han lägenheten och åker till sina föräldrar medan jag packar ihop mina saker och planerar resan till mamma. Det är imorgon som vi skiljs åt. Imorgon det blir verklighet. Imorgon som jag på riktigt kommer att ha förlorat det jag trodde var mitt liv och min framtid. Att få åldras med honom. Att få dela varje dag med honom. Att få leva mitt liv tillsammans med honom.
Jag kommer ju varje sekund hoppas på att han ångrar sig och vill vara med mig igen men den chansen är... Ja... Hur slutar man vara med någon man trodde man skulle vara med för alltid? Jag kan inte gå vidare. Jag VILL INTE gå vidare. Jag vill vara med honom! Jag vill inte festa bort ångesten, jag orkar inte prata om det här med folk, jag orkar inte träffa folk, jag orkar i stort sett inte vara överhuvudtaget. Jag vill bara vakna upp från den här mardrömmen och känna att han ligger bredvid mig och att vi är lyckliga och att allting är bra. Men så blir det inte. För jag är vaken. Och min verklighet är en mardröm. En mardröm jag inte kommer kunna ta mig ur. Jag älskar honom. Så otroligt mycket.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av malouse.bloggplatsen.se - 26 juni 2014 22:22

Hej! Idag är första dagen jag sover ensam i nya lägenheten.. Att jag sovit ensam innan jag flyttade ut känns inte alls så jobbigt som det gör nu. Då var jag ändå "hemma". Känner mig inte hemma här alls. Känns påtvingat, ensamt, jobbigt. Gick bra nu...

Av malouse.bloggplatsen.se - 11 juni 2014 15:30

Nu var det ungefär en vecka sedan sist. Runt dag 10 eller 11 så började den värsta ångesten släppa något. Jag slutade faktiskt gråta precis då sista gången jag skrev och jag har liksom hittat på saker varje dag och varit ute och bara aktiverat mig. M...

Av malouse.bloggplatsen.se - 4 juni 2014 14:36

Missade visst dag 8 igår. Den spenderades i ångest och tårar som de tidigare dagarna. Han ringer och så men samtidigt vet jag ju att han kanske ringer mig pga dåligt samvete/jag är i hans lägenhet men henne ringer han för att han vill vara med henne....

Av malouse.bloggplatsen.se - 3 juni 2014 02:57

Gråtit mycket, pratat ett par timmar i telefon. Det finns en annan tjej med i bilden. Intresset för henne väcktes ute en kväll för drygt en månad sen och då intresset inte svalnat så gjorde han slut med mig. Han säger att ingen fysisk otrohet har ske...

Av malouse.bloggplatsen.se - 1 juni 2014 09:28

You know I gave you the world You had me in the palm of your hand So why your love went away I just can't seem to understand Thought it was me and you babe Me and you until the end But I guess I was wrong Don't want to think about it Don...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards