malouse

Alla inlägg den 2 februari 2014

Av malouse.bloggplatsen.se - 2 februari 2014 08:35

Nu är det verkligen slut. För alltid. Inte en chans att det kommer hända igen. Det finns inget mer att hämta. Jag bestämde ju mig för nästan ett år sen men blev övertalad att ge det en chans. Sen bestämde jag mig under hösten att nej jag vill inte men blev övertalad att iaf vara kvar så länge som möjligt men som längst till 31a. Och när jag väl meddelar att ja då blir 31a sista dagen, nej då blir det drama över det? Alltså ursäkta men det är alltid kaos på det stället pga hur 'ansvarstagande' hanteras. Det hade inte spelat någon roll när jag skulle sluta, alla årets 365 dagar hade varit fel. Menmen, jag är otroligt stolt att jag har stått ut och verkligen tagit mig igenom denna prövning. Det finns inga sätt att beskriva den underbara känslan när jag gick ut därifrån och visste att jag genom ett aktivt val aldrig mer behöver återvända. Frågan ni säkert vill ställa är, vad ska du göra nu? Ja jag ska försöka göra det jag alltid velat, hitta något med mer utav det administrativa. Just den biten har jag tyckt varit kul och utvecklande så jag fortsätter gärna inom det. Men självklart finns där ett begränsat antal butiker jag absolut inte hade tackat nej till heller, att arbeta med service hos just dem är också en dröm :-) Så vi får se! Just nu mår jag toppen, men det är också bara dag 2 utan inkomst :-P

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards