malouse

Direktlänk till inlägg 21 december 2013

Kul dag!

Av malouse.bloggplatsen.se - 21 december 2013 22:20

Ja inte trodde man att man skulle sitta här och skriva detta just idag men ärligt talat så har jag haft sjukt kul idag och då har jag jobbat! Det var ingen crazy julhets men ändå väldigt mycket jul över det hela. Ibland är jobbpassen på hemmakväll riktigt guldvärda :-)

Vi säljer ju snus nu och kylen kom i onsdags. Jag är inte alls van vid det förändrade utrymmet så jag har ju lyckats gå in i den typ 30 000 gånger idag så min ena arm är helt gulblå av blåmärken hahahahahaha! Snacka om att lära sig den hårda vägen :-P

Imorgon ska jag chilla och baka lussekatter! Vi har 2 avsnitt kvar av Hannibal serien (såååå sjukt bra men äcklig!!) så det ser vi nog klart imorgon. Har ni något bra serietips? Funderar på house of cards men känner mig inte så sugen just nu, revenge köpte jag ju för ett år sen men känner inte för att börja på den heller. Nej vet ni, jag hade velat se om Sunset Beach haha! Minns ni? Meg, Ben, Maria och dem! 755 avsnitt bara, peace of cake eller? :-P Minns att jag brukade springa hem efter skolan för att titta haha! Åh det var tider det ;-)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av malouse.bloggplatsen.se - 26 juni 2014 22:22

Hej! Idag är första dagen jag sover ensam i nya lägenheten.. Att jag sovit ensam innan jag flyttade ut känns inte alls så jobbigt som det gör nu. Då var jag ändå "hemma". Känner mig inte hemma här alls. Känns påtvingat, ensamt, jobbigt. Gick bra nu...

Av malouse.bloggplatsen.se - 11 juni 2014 15:30

Nu var det ungefär en vecka sedan sist. Runt dag 10 eller 11 så började den värsta ångesten släppa något. Jag slutade faktiskt gråta precis då sista gången jag skrev och jag har liksom hittat på saker varje dag och varit ute och bara aktiverat mig. M...

Av malouse.bloggplatsen.se - 4 juni 2014 14:36

Missade visst dag 8 igår. Den spenderades i ångest och tårar som de tidigare dagarna. Han ringer och så men samtidigt vet jag ju att han kanske ringer mig pga dåligt samvete/jag är i hans lägenhet men henne ringer han för att han vill vara med henne....

Av malouse.bloggplatsen.se - 3 juni 2014 02:57

Gråtit mycket, pratat ett par timmar i telefon. Det finns en annan tjej med i bilden. Intresset för henne väcktes ute en kväll för drygt en månad sen och då intresset inte svalnat så gjorde han slut med mig. Han säger att ingen fysisk otrohet har ske...

Av malouse.bloggplatsen.se - 1 juni 2014 09:28

You know I gave you the world You had me in the palm of your hand So why your love went away I just can't seem to understand Thought it was me and you babe Me and you until the end But I guess I was wrong Don't want to think about it Don...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7 8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards