malouse

Alla inlägg den 12 november 2013

Av malouse.bloggplatsen.se - 12 november 2013 22:59


Detta skrev jag för ett par dagar sen men har uppenbarligen inte tryckt registrera så det har ju bara hamnat i utkastet... Vad faaaaan :P


Äsch, jag som lovat mig själv att uppdatera ofta haha! Jag var nere i Lund i helgen, turretur på 1 dygn, för att närvara på ett dop som var mycket trevligt!! Men jag känner mig ju inte utvilad med tanke på all stress och åk hit och dit :-/ Sen fyllde jag ju 26 igår. Hade extrem ångest, inte så mycket för just 26 men över att närma mig 30. Blev otroligt romantiskt och underbart uppvaktad så lite av ångesten släppte faktiskt :-P Och idag mötte Michaela upp mig när jag slutat och vi tog en promenad och shoppade lite och tog en lång fika. Jättetrevligt :-D Annars? Bara jobbat. Får skriva lite mer intressant imorgon eller något, ville bara snabbuppdatera :-)

Just det! När jag och Michaela promenera så stoppade en kille mig, trodde han skulle be om en vägbeskrivning men han sa 'ursäkta, jag gör verkligen aldrig sånt här men alltså du är så otroligt vacker. Jag kände mig tvungen att säga det. Jag är helt seriös, ursäkta hur jag själv ser ut just nu, brukar inte ha håret såhär. Men ja, du är verkligen vacker. Finns det någon chans att jag kan få träffa dig?'. Jag var helt chockad, han sa det verkligen på ett fint sätt och inte alls sliskigt och det var sjukt modigt av hon om att komma fram och våga säga det. Svarade: åh tack så jättemycket, jag har tyvärr pojkvän. Han svarade 'det förvånar mig inte :-)'. Alltså det är ju verkligen jättekul att få uppleva något sånt här men jag fick mest skuldkänslor haha. När han väl är så modig så säger han det till mig som har sambo och allt. Hoppas han springer på en söt singeltjej snart :-)

Bilder på torrschampo, födelsedag, brainwash!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
<<<
November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards