malouse

Alla inlägg den 11 juni 2014

Av malouse.bloggplatsen.se - 11 juni 2014 15:30

Nu var det ungefär en vecka sedan sist. Runt dag 10 eller 11 så började den värsta ångesten släppa något. Jag slutade faktiskt gråta precis då sista gången jag skrev och jag har liksom hittat på saker varje dag och varit ute och bara aktiverat mig. Men sova gör jag i stort sett inte och äta går inte så jättebra heller.. Jag snittar kanske 4-5 timmar per natt och då vaknar jag minst en gång i timmen. Hursomhelst så har jag faktiskt haft en kul vecka och verkligen "levt livet" eller hur man säger. Men idag är jag så otroligt trött och känner av sömnbristen och ja, tårarna kom för en kort sekund och jag ringde faktiskt J. Kändes skönt att få prata lite, inte om något speciellt men att bara prata. Låtsas att allt är vad det brukade vara i några minuter.. Tror också att jag kände av ledsamheten idag då jag ska skriva på till lägenheten jag ska flytta till, allt blir liksom verkligt nu. Så i alla fall, idag ska jag faktiskt inte göra någonting mer än att skriva kontrakt. Jag ska bara vara hemma, titta på film och dricka cola zero som jag är halvt beroende av haha. Bara ta det lugnt och vila. 


Just det! Dagens stora feta plus, ja för ett sånt finns idag! Jag har blivit med iphone! Iphone 5S guld :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards