malouse

Alla inlägg den 3 juni 2014

Av malouse.bloggplatsen.se - 3 juni 2014 02:57

Gråtit mycket, pratat ett par timmar i telefon. Det finns en annan tjej med i bilden. Intresset för henne väcktes ute en kväll för drygt en månad sen och då intresset inte svalnat så gjorde han slut med mig. Han säger att ingen fysisk otrohet har skett. Jag orkar inte misstro så jag väljer att tro på det. Det var väldigt jobbigt att höra om henne men jag misstänkte ju det. Skönt att ha fått en anledning till slutet även om mitt hjärta är krossat och bitarna nu har smulats sönder. Jag är inte arg. Sånt här händer. Folk gör slut, folk träffar andra. Jag är verkligen inte arg. Även om det var fel att ha kontakt med henne så är det inte fel att göra slut eller fel att bli intresserad av någon annan. Så arg är jag inte. Bara ledsen och olycklig. Oerhört ledsen.

Jag har ingen lust att prata om detta så inga frågor eller kommentarer tack. Har ändå inga direkta detaljer.. Och dessutom finns det ingenting att säga om saken. Jag vill inte tänka på det mer än jag lär göra i min ensamhet ändå.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards